Νέα Σμύρνη: Μαθητές έμαθαν για την βιώσιμη ανάπτυξη

0 16

Ο σκοπός της εκδήλωσης ήταν να εκπαιδευτούν και να ενημερωθούν τα παιδιά πάνω σε θέματα της Προστασίας του Περιβάλλοντος και της Προώθησης των 17 Στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης ώστε να αποτελέσουν για αυτά έναν «Οδηγό για Ατομική Δράση».

Αρχικά τους δόθηκε η ερμηνεία του όρου «Βιώσιμη Ανάπτυξη» και περιγράφησαν οι τέσσερις πυλώνες που τη συνθέτουν: το περιβάλλον, η οικονομία, η κοινωνία και ο πολιτισμός. Στη συνέχεια παρουσιάστηκε το ιστορικό με το οποίο έφτασε η παγκόσμια κοινότητα στη θέσπιση του όρου της Βιώσιμης Ανάπτυξης και των 17 Παγκόσμιων Στόχων.

Στο μεταξύ στη Νέα Σμύρνη,  ο Πολιτιστικός & Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Νέας Σμύρνης ανακοινώνει ότι από Δευτέρα 6 Ιουνίου ξεκινά η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων και των απαραίτητων δικαιολογητικών για το πρόγραμμα των Αθλοδιακοπών 2022, που θα πραγματοποιηθεί φέτος από 20 Ιουνίου έως και 18 Ιουλίου, για τα παιδιά που είναι γεννημένα από 1-1-2009 έως 31-12-2016

Για την φετινή περίοδο των Αθλοδιακοπών θα χρησιμοποιηθούν τα Αθλητικά Κέντρα: ΜΙΛΩΝΑΣ, το 1ο Δημοτικό (Κοραή 22), το 3ο Γυμνάσιο (Νικομηδείας 7-9), καθώς και το Άλσος Νέας Σμύρνης

Οι εγγραφές ξεκινούν τη Δευτέρα 6 Ιουνίου και ολοκληρώνονται την Τρίτη 14 Ιουνίου 2022 και ώρα 14:00 και αν κρίνουμε από την συμμετοχή των παιδιών σε προηγούμενες χρονιές, τότε αναμένεται και φέτος αυξημένη προσέλευση στις αθλοδιακοπές. Γυμναστική και ψυχαγωγία σε ένα πολύτιμο πρόγραμμα για τα παιδιά μιας αστικής πόλης.

Τέλος, σήμερα Κυριακή, 5 Ιουνίου, το Κολυμβητικό Τμήμα του Πανιωνίου Γ.Σ.Σμύρνης θα πραγματοποιήσει Εσωτερική Ημερίδα.

Στο Δημοτικό Κολυμβητήριο (Αρτάκης) θα κολυμπήσει η πλειονότητα των αθλητών των ακαδημιών.

Οι αγώνες θα έχουν την μορφή επίδειξης και σκοπός τους είναι να «συστηθούν» στον κόσμο του Πανιωνίου αλλά και στους κατοίκους των κυανέρυθρων νοτίων (και όχι μόνο) προαστίων.

Πηγή

Το άρθρο Νέα Σμύρνη: Μαθητές έμαθαν για την βιώσιμη ανάπτυξη εμφανίστηκε πρώτα στο O-Efialtis.com.


O-Efialtis.com

Leave A Reply

Your email address will not be published.